vineri, 29 ianuarie 2010

POEZII ADOLESCENTINE

IMPREUNA, NOI

Ne innoim zi de zi, la fiecare rasarit
Ca apoi sa fim noi, impreuna,
la fiecare apus.
Ne eliberam din noi insine, din propria noastra
cusca stramta
doar o data pe an
ca sa nu uitam sa iubim.
Totusi, stiu ca atunci cand ma voi iluziona
tu vei fi magician
iar daca vreau amagiri de-o clipa,
le vei creea de dragul meu,
fara sa mi le spulberi crud vreodata
La fiecare pas inainte, la fiecare apropiere senina,
Noi impreuna, noi suntem un intreg
care a umplut odata golul de dinainte
de Creatie
si care n-a putut fi dezbinat nici pana azi.
E un cliseu ca noi suntem mereu noi?
Nu, pentru ca noi 2 ramanem impreuna
chiar si atunci cand nu ne convine
ca ne schimbam: tu mereu altul
eu mereu alta.


INEC

Demult, cand iti daruisem verdele ochilor mei
Te-am gandit ca pe cel asemanator mie
Si ti-am incredintat cheia luminii ascunse
foarte adanc, in mine.
Dar pentru putin; timpul ne grabea furios,
iar lumina care devenise a amandurora
a avut un scurtcircuit.
Mereu si mereu ne promiteam eternitatea,
si ea ne-a pacalit; a zis ca nu ne putem
gandi decat la ea, cea incuiata intr-o unica zi.
Ma priveai ca pe o revelatie
si straluceam ca un curcubeu
in sufletul tau inundat.
Ma desenai apoi in culori, intelegandu-mi
spectrul mai bine ca oricine,
dar iata ca le-ai scaldat in marea ta
de necunoscut si s-au inecat in chip misterios....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu