vineri, 29 ianuarie 2010

Despre Fat-Frumos

Mi-am propus sa-l astept pe Fat-Frumos. Stiu ca defapt nu mai exista decat mitul lui, dar in viata doar o data il intalnim pe El. Sau poate de 2 ori, de 3 ori - depinde de cat de dispusa sa faci compromisuri esti. Stop. Cand e vorba de Fat-Frumos nu mai trebuie sa faci compromisuri. Uitasem asta.
Oricum, daca intalnesti omul care sa : 1. sa te faca sa razi cand esti bosumflata; 2. sa te pretuiasca in fiecare moment cu tot cu viciile sau defectele tale; 3. sa iti acorde rabdare si timp pentru idealurile si visele tale independente; 4. sa te incurajeze sa promovezi in orice domeniu ai fi; 5. sa aiba incredere in tine oricand; 6. sa fie de baza si loial; 7. sa fie combatibil cel putin in proportie de 85%...atunci esti pe drumul cel bun. Nu spun ca l-ai intalnit pe Fat-Frumos, ci doar ca e posibil sa fi gasit broasca cea fermecata. Dar sarutul pe care il dai tu, adica aportul tau de caldura, maturitate, intelegere, toleranta, si sentimente reale face din broasca raioasa printul fermecat. Si desigur, lipsa prejudecatilor si a arogantei sau a egoismului.
Multe femei au un ideal bine conturat, ca de exemplu sa fie inalt si blond sau saten si macho..Eu nu cred in asemenea idealuri, pentru ca sunt daunatoare, fiind simple amagiri. Eu cred ca atunci cand intuitia iti spune ceva, cand sufletul te indeamna sa faci sau sa nu faci un lucru, trebuie sa-l asculti. Si desigur, sa asculti vocea divinitatii care sigur te indeamna spre ceva constructiv.
"Atat de mult eu o iubeam pe ea
ca insusi cerul se curba
albastru"
("Dora",Nichita Stanescu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu