vineri, 28 octombrie 2011

Black Friday

Raza de soare...Dezamagire, amintiri dureroase, regrete poate eterne, crampei de viata, solitudine neimpacata de niciun fel...
Amintiri si incercare de reluare a trecutului: ce prostie!!
Ganduri si iar ganduri la ce frumos ne era, la ce minunat te purtai, la cat de uniti eram...lacrimi, scrasnit din dinti pentru ca n-o sa te mai pot vedea nicicand.
Pana cand nu te voi putea uita?? Ooof, si tu nu dai doi bani.
Planuri de viitor si sperante, aproape deloc.
Luna, stele...trece si ziua asta. De ce nu mai apari? De ce te-am indepartat ca o ingamfata si imatura? De ce nu mai are cine sa-mi faca surprize? De ce nu ma mai multumesc cu altceva in afara de tine? Dar pe tine si asa nu te mai pot avea niciodata. De ce imi doresc acum sa fac absolut tot ce iti doreai si ma incurajai sa fac? Si fara sa-mi spui tu nimic, din propria mea initiativa.
De ce nu ne-am intalnit acum, cand viata m-a pus sa trec prin acele incercari care ma fac sa te apreciez atat?
Te voi uita...ba nu, nu am cum, faci parte din mine.
Dar trebuie sa te uit.
Lacrimi, nod in gat...
Greseli ce nu pot fi reparate: eu le-as repara pe toate daca ai reveni in viata mea! Dar nu vrei, ma detesti, ma ignori complet, tu m-ai uitat! Invata-ma tu cum m-ai uitat, ca sa te pot uita si eu!
Dor, iar lacrimi, iar nod in gat.... Ziua noastra a fost azi. Iti amintesti? Vina mi-o asum, dar durerea speram s-o impartim in doua.
Tu ai simtit-o, eu inca o mai simt.
Sunt atatea amintiri, atatea momente, atatea cantece fredonate impreuna..
Si n-am iubit pe nimeni asa cum te-am iubit pe tine...in toata viata mea (Holograf). Ma doare cand ascult si parca te vad la chitara ta cum mi-o dedicai!
Iubirea nu se duce o data? Durerea din suflet va trece candva? Voi mai putea iubi pe cineva cu aceeasi intensitate?
Zi-mi tu asta! Te rog...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu